Bolaget...

Idag har jag varit på bolaget... Jag skulle köpa öl till Thomas, som ska på kick off med jobbet i kväll. Jag blev ståendes vid vinhyllorna hur länge som helst... Såg framför mig hur jag häller upp ett glas rött vin och njuter av den goda smaken... Meeen så var jag tillbaka i verkligenheten, tog ölen som Thomas skulle ha, betalade och gick ut till bilen...

 * Mmmmmm... *

Postade några brev, hämtade Ida, och for ner till Thomas jobb med ölen. Sen hem och åt lunch med prinsessan. Försökte lägga henne, men det går inge bra, hon ligger bara o ropar på mig hela tiden, får gå o ta upp henne snart...
Vi ska hämta Fredde på skolan, och sen åka o hämta mina scrapgrejjer jag beställde igår. I kväll blir det lite förberedelser inför i morgon, tårtor, karrapåsar, presentinslagning, duschning av barna, o alla de andra trevliga husmorssysslorna man har...


Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va hinner du se idol? Själv ska jag baka, göra julgodis, förbereda utmaningar inför imorrn, få främmande, handla, laga mat...Kan man be tomten om 10 timmar till på dygnet?? ;P



Kram

2008-12-05 @ 19:17:56
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0