Biomys...

Åh, vad det var mysigt att gå på bio! Har oftast tyckt att det är onödiga pengar att slänga ut, man kan hyra filmerna för en 50-lapp snart, men vilken känsla det var att få köpa dyrt godis, se ljuset tonas ner i biosalongen, smyga ner handen i Thomas hand, och filmen rullar igång... Vilken LYX! He,he, man har inte stora krav nu för tiden märker jag...
Vi såg "Vi hade i alla fall tur med vädret 2" Den var riktigt bra! Jag skrattade så hysteriskt på ett ställe så jag nästan skämdes, men vad gör väl det om tusen år...

 * Gun & Gösta *

Igår slog jag till och köpte ett babyskydd till bäbisen. De hade bra pris på en ACTA GRACO på Barnens hus, så jag kunde inte låta bli att köpa den! Bättre att investera pengarna i nåt vettigt än att göra av med dem på annat skit... Skönt att allt blir klart oxå, i fall att hon får för sig att komma tidigare... Så hittade jag äntligen en röd mössa till Ida, som tyget går ner över öronen på! Skönt! Babyskyddet ser ut som på bilden fast innerskydden är turkos i stället för brun, jag vill ha lite färg som piggar upp lite!



Ska iväg till barnmorskan snart för att kolla bäbisens hjärtljud och mitt blodsocker. Har haft en aningen högt värde, men det låg inom gränsen i alla fall. Efter det ska jag hem och scrappa innan Ida kommer hem. Jag var till Malin o stämplade igår, TACK goa du, nu har jag pyssel så det räcker ett tag! :-)

LOVE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0