Årets sista inlägg...

... blir inte så långt...
 
Jag är jättetrött för jag har varit vaken i natt med värkar, aj,aj! Så det blev en bricanyl vid halv 5, trodde jag skulle klara mig från sånt nu... Har ont idag med när jag är uppe o gör nåt, så jag håller mig så stilla som möjligt... Har försökt få lite ordning på bäbiskläderna så att de är i ordning när det är dax för henne att komma till oss! Hoppas det dröjer ett litet tag till i alla fall...
Vi har äntligen köpt en ny soffa!!! Som ni vet så är det nåt jag önskat mig de senaste 3 åren, o nu står den på plats!!! En beige hörnsoffa! Jag är sååå nöjd! Nu är nästa projekt att köpa ett nytt vardagrumsbord till soffan, för det blev liiite för stort nurå... ;-)



Ha en underbar nyårsafton & ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!!!



Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du har en utmärkelse att hämta i min blogg.

Goth nytt år!

2008-12-31 @ 13:00:26
Postat av: Anonym

Åh vad fint det blev!Riktigt mysigt!kram Jenna

2009-01-05 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0