Sporthallen...

...har haft finbesök idag! Imorse efter en stärkande grötfrukost så packade vi väskorna, o klädde barnen o åkte ner o badade. Det var så kul! Herre min skapare, jag tror Thomas o jag hade minst lika roligt som barna... hi,hi...

     

 När vi badat klart duschade Ida o jag läänge, hon älskar att duscha, sen satte oss i relax-rummet en stund o åt banan o äpple, och torkade till i värmen. När alla var klara så gick vi upp o tittade på lite bandy innan vi drog vidare till MAX o käkade lunch. Jag hade glömt att ta med mat till Ida, så hon fick en liten hamburgare o en fruktsallad, gud vad hon smaskade!!! De där tråkiga matburkarna från affären är bara en krislösning nu för tiden, Ida vill äta samma mat som oss!

När vi kom hem hängde det en kasse med kläder på bron. Farmor har handlat lite höstkläder till Ida, o sååå fina kläder det var, We Love Hello Kitty!!!

 

Jag förstår inte hur fort tiden går... Tänk att snart är det 2 år sedan vi gifte oss!!! 2 ÅR!!!  Gick förbi detta foto nyss o tänkte mig tillbaka till dagen då vi gifte oss, vad underbart det var!!! Och vad lycklig jag var den dagen! Förutom Ida, så är den den absolut lyckligaste dagen i hela mitt liv!



Nu ska jag gå upp o umgås med min älskade familj, o börja förbereda middagen, kebab-gryta m. jasminris. Mums va gott!!!!

Kram på er bloggers, o ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Oww, va skoj de ser ut när ni badar! vart var ni?

2008-08-30 @ 21:28:31
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0