Så var det höst igen...

... och sååå himla länge sen jag bloggade. Jag har liksom inte orkat. Min energi går åt till Ida, och till det lilla livet som växer i min mage! Vi fick se h*n igår på ett extra UL. Känslan när man få se det lilla hjärtat picka på är obeskrivbar! Går in i v.15 idag, det går fort... Tänk att JAG som inte kunde bli med barn, nu genomgår min 3:e graviditet. Visst e det häftigt???
Det enda jag inte gillar är att jag börjar känna av fogarna, och det är inte skönt! Vill inte ha ont! Vill inte tycka att det är jobbigt den här gången oxå... :-(

Vi har hunnit varit på dop & 40-års-fest. Alex hade blivit så stor o söt! O lika snäll som Ida var han hela dopet, föds det bara snälla barn nu för tiden???

 Hm, enda "bra" bilden från kyrkan tyvärr...

På kvällen vare party, vi fick god mat, o det bjöds på alla de olika slags alkoholer, även läsk förståss... Men tråkig o trött som jag är nu för tiden så var jag nog den första som lämnade festen. Vid 22-tiden kunde jag knappt hålla mina ögon öppna, så jag for hem då. Och hör o häpna, men min glada o alltid ölsugna man följde med! Tyvärr blev det inga bra kort alls från festen...

Ida har blivit en riktigt liten vildbatting, med ett himla humör! Hon ska INTE borsta tänderna, o INTE klippa naglarna. Men man måste ju, så jag försöker så¨gott det går... Har grälat på Thomas igen om att vi måste dela mer på allt ansvar här hemma, men snart ger jag upp, orkar inte tjata nå mer om saker som borde vara så självklara??? Hur fan gör man? Hur lyckas alla andra hålla ihop allt? Jag måste vara K:L:E:N...

I torsdag följde jag med Thomas till Umeå fram o tillbaka. På vägen hem svängde vi in tilll Glenn o Frida, o kollade in deras nyöppnade laserhall, AREA1. Och så fick jag se småttingarna, det är för långt mellan gångerna!

 
Glenn & Max!                       Leo med sin nya cykel!

I helgen var Stefan här o målade vårt hus, och det blev sååå fint!!! Jag har inte knäppt nåt kort än, men det kommer, jag är sååå stolt!!! Vi bestämde att bara måla utbyggnaden, men när vi såg hur fint det blev vill vi måla hela huset nu, o inte till våren! Men det är nog försent, för som sagt, hösten är här...

Nu ska jag ut på uppdrag i vår stora stad!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0