Så känner man sig frisk igen!

Fy vilken jädra förkylning jag drog på mig... Först blev Thomas sjuk, sen åkte jag dit. Jag har haft ont i hela kroppen, kräkts, haft huvudvärk, och mått allmänt pyton! Svettats o frusit samtidigt. Så jag har inte varit  ute på flera dagar, o fick ställa in vår dejt som vi skulle ha med våra mammsor, Lotta o jag :-(
Tur är bara att Ida klarat sig!

Men idag tog Ida o jag o for till Birsta, Jag behövde handla lite kläder till henne. Vi skulle möta Jenny o Trisse där, men deras bil hade pajat så de kom aldrig. Så vi strosade runt själv o shoppade en vårjacka, och en vinterjacka till nästa vinter, strumpor, en tunika, och nya vantar till henne. Själv köpte jag en tunika som jag inte provade förrens jag kom hem.Och den åker jag tillbaka med i morgon, jag såg inte klok ut i den! Jag har gått upp i vikt, så det e inte många kläder som passar på mig längre... Men jag ORKAR INTE bry mig om vikten just nu! Jag tar tag i den sen när jag känner  jag orkar lägga min energi på det!

Thomas kom och käkade lunch med oss, och det var så mysigt! Det var länge sedan vi lunchade tillsammans! Och på lördag ska vi gå ut o käka o ta nån bira o fira Thomas födelsedag. Han fyller år på fredag, GRATTIS älskling, jag älskar dig! Vi har bokar bord på Mercat Cross, hoppas de har god mat där! Barnen ska vara på Alnö, så vi ska vara ensamna för första gången sen Ida föddes. Undrar hur det känns... :-(

Ikväll har Ida badat, o sen bakade vi dumlemuffins, det är så gott! Hon satt i gåstolen o surrade på , sen låg hon på golvet en stund. Hon blir så arg närhon inte kan krypa! Honförsöker verkligen gumman! Sen blev hon trött så vi gjorde iordning välling och så fick hon krypa ner i sin säng, o va gott hon somnade! Hon är otroligt duktig att somna på kvällarna!

Nu kommer Thomas hem från personalmötet, så jag ska gå upp o pussa på honom lite!

Kram!

Kommentarer
Postat av: lotta

Hoppas att ni får det underbart ikväll!
Kram!!!!

2008-04-12 @ 15:10:27
URL: http://eileengalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0