Äre sommar nu??

Så känns det verkligen!

Det är otroligt skönt ute nu och jag njuter när jag kan hänga tvätten ute, ställa ut planteringarna och gotta mig med en kopp kaffe i en badenbaden :)

Natten var dock jobbig då Elin varit vaken och klagat på värk i örat flera gånger.
Så mesta tiden i natt låg jag med mitt pekfinger i hennes öra och killade, det tycker hon är jätteskönt och hon somnade faktiskt när jag gjorde det :)
I morse kände hon inte av örat alls sa hon...

I helgen är det kalas lördag & söndag, likaså nästa helg. Undrar om det var dåligt väder i augusti för 6 år sen... ;)

Har bjudit hem mor & far på pingstmiddag i morgon, Mamsen är inte riktigt kry och de sliter i mitt hjärta :(

Allt flyter på med min lilla shop, det är så roligt och jag är så glad att jag har så bra hjälp av Thomas, han är guld värd <3

Kram!

https://cdn1.cdnme.se/481322/6-3/pic_51965b53e087c34167af8839.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0