1:a maj

Ja, idag är det 1:a maj...
Och det har jag "firat" genom att kasta en massa skräp och gjort mig en plåt ostchips ;)

Igår tittade vi på majbrasan i centrum med barnen, åt varmkorv & drack kaffe, sen gick vi hem och kollade på Scoobidoo innan det var läggdags :)

Jag var tröttast och somnade nog först av alla :)
Är hemskt trött på kvällarna igen...

Somnar tidigt och vaknar runt 3-tiden och ligger vaken några timmar.
Är livrädd att hamna i min onda sömnspiral igen, det har ju funkat bra så länge nu...

I vanlig ordning vid den här tiden på året så får jag för mig att jag vill vara ljusare i håret... Och som alltid så blir jag sååå missnöjd och färgar det mörkt igen. Så nu är det avklarat för i år, blekning & mörkning igen ;)

Idag har vi köpt ett nytt skyddsnät till studsmattan, det gamla är det stora hål i, och är livrädd att barnen ska ramla ur och slå sig...

Så imorgon efter min PowerWalk så ska jag byta det hade jag tänkt :)

Så några bilder förståss ;)

KRAM <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0