Nytt år...

Ja, så var det nytt år igen.
Slutet på det förra året och starten på detta år
blev ju inte det bästa för mig,
men nu ska resten bli bra,
för det är jag värd! (<---- EGO)
 
Orkar inte skriva så mycket mer,
så det blir lite bilder från i julas i stället.
 
Pappan sätter stjärnan på plats på granen!
 
Nöjda barn när granen var klädd, trots att Ida ser ut som att hon sålt smöret och tappat pengarna...
 
Disco i köket till Stiftelsen =)
 
Älskade mamma på hennes födelsedag ♥
 
Ida överlycklig för sin radiostyrda bil som tomten hade lämnat hos mormor & morfar.
 
Elin var oxå glad fast hon ser ut som hon aldrig fått nån tråkigare julklapp =)
 
Familjen på promenad med farbror Henrik i Gävle hos bästa farfarn & Eva.
Här ska vi gå och "mata haren" .
 
Farbror Henrik & Ida hoppar av lycka =)
 
Här bor haren... Han var inte hemma tyvärr, så vi lämnade maten utanför hans dörr.
 
Barnen & Henrik.
 
Snöskoj på en snöhög.
 
♥ Älskar ♥
 
I lekparken och åker båt.
 
Far & döttrar.
 
Barnen spanar in julklapparna =)
 
Far & son.
 
Glöggmys.
 
Så har Kalles jul börjat på tv:n.
 
Småtjejerna fick ett eget litet bord =)
 
Julmiddagen.
 
Så kom äntligen tomten!
 
Alla barnen hade varit snälla i år ♥
 
Gruppfoto med tomten och alla barn.
 
Så blev det underhållning oxå =)
 
Stackars Eva väcktes av 2 små frön varenda morgon.
 
Glöggmys på juldagen.
 
Gottigott!
 
Ida bytte bort en bok mot gammelfarmors rullator som blev väldigt populär =)
 
Det var julen i korthet.
 
Önskar er ett fint 2013 alla goa!
Jag själv ska försöka unna mig det bästa i livet,
det här ska bli hälsans & välmåendets år för mig ♥
 
♥ KRAM ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0