Elin 4 år!

Tänk att vår älskade lillchef fyllde 4 år igår...
 
Hon tycker själv att hon blev en "stortjej",
och ska försöka sluta helt med blöja nu =)
 
Paketöppningen började på en gång när hon kom hem från förskolan
och hon var jättenöjd med alla paket när hon lade sig på kvällen.
 
"-Kan du se lite glad ut Elin?"
 
Får hjälp av syrran att öppna paket.
 
Ja, såhär ville hon att tårtan skulle se ut =)
 
Brorsan hjälper till att öppna paket.
 
Spännande =)
 
Syskonen Höjland spanar in vad det är i paketet =)
 
En glad & nöjd Elin!
 
Kartongen som hon står på har hon sparat på sitt rum,
för den ska hon och Ida sova i på fredag säger de...
Ja,ja, jag ska bädda åt dem så gott det går
så får vi se hur länge de vill ligga kvar =)
 
Dagarna börjar kännas bättre och bättre för mig,
fast jag fortfarande är fasligt trött.
Blodvärdet har ökat till 87,
så det går sakta men säkert uppåt.
 
Har bestämt mig för att ändra vissa saker i mitt liv,
och ska se till att jag ska må så bra
som jag faktiskt förtjänar att göra!
 
 
Nu väntar sängen på mig,
sååå skönt att få krypa ner och mojsa!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0