Tjejmiddag :)

I kväll har vi haft en mysig tjejmiddag med Chatrine, Nellie & Mia.

Sällan har jag fått så mycket beröm för maten som jag fick av tjejerna för lax & räkgrytan som jag lagat idag :)

Det är alltid lika trevligt att bjuda på middag när gästerna tycker att det smakar bra :)

Efter middan bänkade vi oss alla 6 i soffan och tittade på "Sune i Grekland".

En tokrolig film, men Elin var inte alls intresserad. Hon surrade och tjafsade, och till slut gick hon och lade sig i Bosses bädd med en kudde och en filt :)

Men nu ligger hon tryggt nerbäddad i sin säng, och jag fick sällskap av Ida.
Så pappan får krypa ner på kontoret när han kommer hem i natt.
Han är och trummar med MUSIKPOLISEN i Ljusdal ikväll :)

Nä, nu är det bäst att natta så man orkar upp och trängas med alla andra Birsta-besökare i morgon, Elin saknar en vårjacka och Ida har nästan inga byxor...

Så KRAM & Gonatt!

https://cdn2.cdnme.se/481322/6-3/pic_517c4763e087c33b06fa9e85.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0