Nyhetens behag :)

Har lixom glömt att man kan blogga med mobilen ja...

Men nu har jag kommit på det, så nu kan det hända att det blir inlägg lite oftare. Hemma är det sällan jag har tillgång till datorn sedan döttrarna börjat intressera sig för den ;)

Igår hade vi lite kalas hemma då Thomas fyllt år. Jag blev verkligen nöjd och glad i hjärtat när vi fick plats 10 st till middan i vårt lilla kök :)
Min dröm har ju alltid varit att ha ett stort kök där man kan sitta mååånga och äta.
Nu gick ju det när Thomas kom på att vi hade en till iläggsskiva till bordet :)

Älskar vår nygamla kökslampa, och inom kort kommer en snygg spegel att sättas upp där fotoramen sitter nu och det kommer att bli superbra!

Nu blir det inga fler inlägg från mig ikväll, jag lovar... Kanske....

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0