Bosse ❤️

För ett tag sen flyttade Bosse hem till oss.
En liten, rädd, tovig och toralt osocial kattkille.

Vi lät honom vara från början, han fick själv närma sig oss när han kände sig redo. Första veckan låg han under vår säng och tryckte, dygnet runt :(

Efter ett tag fick jag borsta honom och klippa klorna på honom, och till slut en dag tjuvlånade vi husses rakapparat och rakade bort alla onda tovor han hade fulla pälsen.

Och efter det blev Bosse som en ny katt :) Glad, social, började prata (mjaua) och var med oss på kvällarna.

Han har på kort tid blivit en kär familjemedlem och har fått en stooor plats i mitt hjärta ❤️

Så när han inte kom hem i söndagskväll fick jag ont i magen...
Måndag gick, likaså tisdag, och ingen Bosse...

Men så fick jag ett mms av Thomas igår kväll, det var en bild på en hungrig Bosse full i sågspån :)

Så nu ligger vi i soffan och bara älskar varandra ❤️

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0