My kind of humor....

Igår kväll hade jag en pysselträff.
Vi var ett gäng tjejer som kom, scrappade, skrattade och planerade =)
Det är så roligt när nästan alla som anmält sig kommer!
 
När jag kom hem så kollade vi på "Kvarteret Skatan i Laholm"
Jag döööör så rolig den var!!
Verkligen typisk "Annelie-humor" =)
 
 
Imorse hade jag kaffestund & mysprat med en god vän,
var och hämtade en Mumintröja som jag köpt till Elin,
har hunnit tvätta 2 maskiner
och burit ner lite pyssel i pysselrummet,
som jag sedan bar tilbaka...
Kom på att et inte är nån ide´att bära ner så mycket innan skrivboret är på plats,
annars så måste jag ändå flytta ut allting när det ska in =)
 
Har ringt och anmält Ida till kyrkans barnkör.
Hon har under en längre period pratat om att hon vill sjunga,
så vi testar och ser om det är hennes grej.
 
 
Och så en liten påminnelse:
 
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0