Mera ljuspåsar.

Så har jag kommit igång med att sy små ljuspåsar igen =)
Har sytt några stora nu ett tag,
men det är så rackarns svårt att få tag på större burkar,
så nu blir det den mindre varianten.
Har hittat några vackra motiv & texter som jag gillar skarpt!
 
 
 
Idag har vi haft en mamma-Elin-mysdag,
då Ida är hos mormor & morfar.
 
Vi tog det lugnt på förmiddan, sen ville hon åka och köpa varkorv på ICA.
Det slutade dock med lunch på IKEA för oss,
ganska najjs att hon inte har större krav på maten lilla bönan =)
 Det var riktigt mysigt att ha lite egentid med henne.
 
 
Imorgon blir det barnbyte, då åker Elin till mormor & morfar
och Ida kommer hem ♥
 
Hon ska börja att sjuga i kyrkokören i morgon,
hon ser verkligen fram emot att få sjunga
 ALLA sånger hon kan för sångfröken, typ "popular" och "du måste flytta på dig"....
Spelar ingen roll hur hur mycket jag försöker att förklara
att man får lära sig att sjunga olika sånger där,
och att det inte är hon som ska lära sångfröken,
men det örat vill hon inte lyssna på... =)
 
Nä, nu ska jag njuta av en kopp te & kolla in veckans avsnitt av Svenska Hollowoodfruar!
 
Var rädda om varandra,
ta hand om varandra
och tyck om varandra!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0