Mysfrossa...

Ja, nu har det verkligen varit mysfrossa
i två dagar =)
 
Var ju på tjejfest igårkväll och vi hade det sååå mysigt!
Tog med små presenter till mina vänner Chatrine & Mia,
inget märkvärdigt, men tycker det är kul att ge bort nåt litet sådär.
 
 
 
Vi skålade in kvällen och oss själva
 med PassionsfruktsChampagne & mystack,
och det var en riktig hit kan jag lova!!
Väldigt god champagne och myrstacken fick toppbetyg av brudarna =)
 
 
Chatrine hade gjort supergod mat,
Tacopaj med gucamole, ananassalsa & sallad
som det blev ett glas FaustinoVII till,
och cocos & limepannacotta till efterrätt.
Och så smög det sig på ett glas av Per Morbergs Rose´...
 
 
Det blev många goa skratt när vi satt och surrade
och lyssnade på gamla favoriter.
Kan nämna att det bla. spelades East17, NKOTB, Bros,
och så blev det givetvis några låtar med Switcher,
Mia´s mans band.
 
I morse fick jag sovmorgon
och det var rätt skönt då det blev sent igår =)
Tack för det min älskade man ♥
 
Jag åt lunch i nattlinnet idag
(börjar bli en vana för fru Höjland på lediga dagar)
sen gjorde vi oss i ordning och åkte och handlade till kvällens grillparty.
Tjejerna ville leka julafton idag,
och ville absolut ha på sig sina röda julklänningar
(vilka de förövrigt VÄGRADE att ha på julafton)
så det fick de väl göra då
och vi fick många leenden och kommentarer på CityGross =)
 
Kärleken drog iväg till Härnösand med MUSIKPOLISEN
 för att rocka inför ett gäng
herrar som är i skogen och leker krig i helgen,
tror det heter SoftAirGunTurnering eller nåt =)
 
 
Barnen lekte ute medans jag fixade i ordning maten.
 
Åsså Zizzi rå´=)
 
Jag överraskades med en present från Mia,
en Epilette som man skrubbar bort håren på benen
i stället för att raka dem =)
Ska bli spännande att pröva!
 
 
Kan med stooor sorg i hjärtat berätta att min hushållsmaskin
sade upp sig när jag skivade potatis i kväll...
Jag fick den av min mormor & morfar när jag flyttade hemifrån
och konstaterade att det var 19 år sedan,
så det var väl inte så konstigt egentligen...
 
R.I.P min älskade Kenwood... =`(
 
Hoppas och önskar att jag får råd
att köpa mig en riktig hushållsmaskin
nån gång i framtiden,
har ju lixom använt den till mycket i köket ja´!
 
Så några bilder från ikväll,
Elin tog sig en tutte och smög ner på kontoret
och sov ett par timmar
så hon är inte med på nån bild tyvärr...
 
 
 
 
KRAM!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0