Ta vara på det positiva i livet...

Kan vara svårare än vad man tror när det är kaos i huvudet på en...
 
 
MEN, jag försöker så gott det går,
och varje dag så försöker jag samla ihop och känna tacksamhet
för allt positivt som finns/är/händer i mitt liv.
 
Dagens lista:
 
  • Min familj, mina vänner och bekanta som på olika sätt finns för mig.
  • Fick en rattmuff av min man.
  • Pratat & gråtit länge med min chef som är en underbar människa.
  • Fått pussar & kramar i massor av mina älskade barn.
  • Blev bjuden på spontanmiddag av mamma, mums!
  • Fått kramar av goa vänner.
Har inte fått med allt, men jag är lite glömsk för tillfället.
Tappar bort plånbok och telefon ett par gånger om dan,
går ner och ska hänga tvätten fast jag redan gjort det,
går in i köket och ska hämta nåt,
men hinner glömma bort  VAD på vägen...
 
Ja,ja, som sagt så är det för tillfället kaos i min lilla hjärna,
så det får väl vara så ett tag...
 
KRAM!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0