Lucia!

Så har vi varit på det årliga luciafirandet på dagis.
 
Barnen är sååå duktiga,
jag får en tår i ögat varje gång jag hör de sjunga,
tänk vad de jobbat med att lära sig sångerna, hur de ska gå & stå...
 
Och fröknarna ska ha en stor eloge för sitt engagemang,
de gör ett superbra jobb med barnen!
 
❤ Mina älsklinglucior ❤
 
Efter luciatåget åkte vi hem och värmde oss med kaffe & lussebulle,
sen for vi ner på stan och köpte klart julklapparna.
Det känns skönt att vara klar med dem,
jag tycker alltid att det ligger som en aga över en,
när man ska ut och julhandla...
 
Så ikväll blir det att slå in paketen när barnen lagt sig,
och hoppas på att de inte hittar dem innan julafton!
 
Är så tacksam för att jag har min familj,
älskar er över allt annat på jorden!
 
❤ KRAM ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0