Julångest...

Det känns inge roligt att behöva säga det
men jag har verkligen ingen julkänsla alls i år...
Känns som att jag skulle vilja hoppa över julen helt och hållet
bara vara hemma och inte göra nånting alls...
 
 
Annars så tar jag dagarna som de kommer,
mår fortfarande väldigt dåligt över missfallet,
har många tankar och funderingar om vad som gick fel...
Tankarna på nätterna är värst,
när timmarna bara går
och jag ligger vaken och funderar.
 
Blir ju inge klokare alls,
önskar jag fick sova på natten i stället...
 
 
Tänker oxå väldigt mycket på min älskade lillasyster
som i måndags hade varit död i 10 år.
Varför fick inte hon må bra och vilja leva?
Varför valde hon att bli himlens vackraste ängel
och låta oss fundera på varför, varför, varför...
 
 
Tänker oxå på allt annat som händer runt omkring mig,
varför händer vissa saker,
varför händer inte vilka saker...
 
Men såhär måste det väl få vara ett tag,
jag måste få fundera, klura, gråta,
nån dag så blir det bättre...
 
KRAM!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bloggaren

Va länge sen jag va inne här och jag är verkligen ledsen för eran skull kram kram kram

2012-12-21 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0