Solhattar & lördagsmys...

I skrivande stund så sitter jag med fötterna i ett fotbad och har precis hällt upp en kall Staropramen.
För det tycker jag att jag är värd i kväll =)
 
Ni får bortse från mina otroligt fula och sneda tår, men så ser de ut och de är mina!
Love me or leave me... =)
 
Har jobbat idag, varit och käkat en pizza med Fredde (det är bara vi hemma i helgen)
och sen varit ute i trädgården och fotat våra röda solhattar.
Jag gillar verkligen de blommorna, de är så fult snygga på nåt sätt...
Ja, här kommer lite bilder på dem!
 
 
 
 
 
 
 
Åsså en bild på en liten humla,
jag gillar dem verkligen inte, men de är rätt fina när de sitter på en blomma =)
 
 
Nu ska jag kolla på "HOLLYWOODFRUAR"
När jag ser dem så känner jag mig rätt nöjd med att sitta i soffan i en fläckig t-shirt,
med lite pizzaflott i mungipan, och ha turen att få rapa
utan att skämmas när jag svalt en klunk öl för fort =)
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0