Snyft...

Igår gjorde det ordentligt ont i mammahjärtat...
Elin ramlade så illa
att hela hennes lillfingernagel böjdes rakt ut från fingret...

=(

Men hon är en riktig liten tuffing,
jag grät nog mer än vad hon gjorde.
Och vi fick tvätta av fingret,
trycka tillbaka nageln
och sätta på plåstret utan större gnäll från henne.

Idag fick hon vara hemma med mig
för att undvika smuts och grus i såret.

♥♥♥♥

Så vi hade en lugn förmiddag tillsammans,
sen drog vi iväg o shoppade lite
innan vi hämtade storasyster på dagis.



Dessa nycklar har jag sneglat på länge,
och nu hittade jag dem hos Pia´s Ide´skåp!
Hittade även en söt liten madonna
som nu står på mitt nattduksbord,
några ljusdekorationer
och en doftolja som luktar underbart!

Förra veckan var jag i den kungliga huvudstaden
på kurs, måndag till torsdag.
Det var en bra kurs,
bra föreläsningar & föreläsare,
inte så många deltagare
och trevligt resesällskap givetvis!

På morsdag blev jag glatt överraskad
 av en underbar blomma!
Blev faktiskt riktigt glad,
för jag hade verkligen inte förväntat mig att få nåt.



Ute på  tomten växer det så det knakar!
Perenner, jordgubbsplant, solrosor
och inte minst dillen!





Nu äre natta för mig,
imorgon jobbar jag långskift 9-21,
ha trevlig Kristihimelsfärdsdag!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0