Mysfredag!

Idag har det varit en riktig mysfredag!

Flickorna, jag och Helena var på IKEA och shoppade lite, sen blev det en sväng på Birsta.
Där åt vi lunch och fikade en god latte och morotskaka, mums!!!




Barnen somnade i bilen när vi var på väg hem, så jag passade på att springa in på lillIca och handla lite till kvällens middag.
Det blev fläskfilégryta med soltorkade tomater, svarta oliver och creme bon jour m. ris till.
Det blev jättegott!!!



Jag var in och köpte lite vin oxå, så i kväll blir det ett glas rött i soffan.
Få se om vi hyr en film eller om det är nåt bra på tv.


Thomas jobbar hela helgen så jag får se vad jag hittar på med barnen.
Synd att man inte kan klona sig, då skulle jag åka och bada med dem...




I morse hittade jag Ida vid tvättkorgen.
Hon stod och kramade Thomas kläder och sa:
-Ida älskar pappas kläder...
Hon är för gooo!!!

På tisadag fyller hon 2 år!!!
Tänk att min lilla snuppa fyller 2 år redan!
Tiden går så hiskeligt fort...

Nä, nu surar prinsen för jag sitter här, bäst jag avrundar...

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hej

Känns som det var längesedan jag tog en riktig bloggrunda så nu var det dags. Har läst ikapp mig lite och ville därför bara lämna en liten hälsning.

Önskar dig en trevlig lördag

/Hella

2009-09-19 @ 09:49:19
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: emma

Svänger in ibland och läser din blogg=) Men Annelie hur kan du äta morotskaka finns väl inget äckligare..Och nu bilden du lagt upp,med en liten liten morot på kakan,ojojojoj,det såg ut som en förkrymt snopp som hade blivit kokt eller nått..hahahaha..Ha en bra helg=) kram

2009-09-19 @ 10:00:20
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Postat av: emma

Hojjta när du vill sälja den isf..Köper den jätte gärna..Bebisen kommer början av mars får vi hoppas=) kram

2009-09-19 @ 12:57:23
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0