Mysproppar!

Hua vad jobbigt det var att lämna Ida på dagis igår!
Hon blev jätteledsen!!!
Det har ju aldrig hänt förut så jag blev så paff!
Jag blev ledsen själv när jag satte mig i bilen,
ringde Thomas och grät en skvätt,
sen kändes det lite bättre...
Och Ida hade glömt mig så fort jag åkte därifrån...
=)

Har lyckats fått sätta upp pippilotter på Ida, Äntligen!!!
Hon tycker själv att hon blir jättesöt,
men drar ur dem på en gång,
för hon tycker inte att hon behöver dem, säger hon...



Lillgumman vill inte krypa, men står gärna i soffan...
Tänk om man vore som henne,
glad och lycklig jämt!!!



Ikväll ska vi åka och bada med kiddzen!
Det är ju sååå mysigt,
men vi gör det sååå sällan...
*skäms på oss*
Får se hur Elin tycker det är att bada i bassäng,
Ida älskar det verkligen!

Vi var ju på utflykt till Sidsjön för några helger sen,
 här kommer några kort därifrån...

   

 

En bild på go´klimpen, 
och en på sötnos-Ida som testar sitt nya läppstift...

  


Nu är jag kaffesugen,
så jag avrundar här, bloggar mer sen!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0