Hur kommer det sig...

...att man aldrig kan få ta det lugnt själv en gång? Igår när vi kom hem så hade jag så ont i fogarna, så jag ville bara gråta!!! Det hade varit sååå skönt att få lägga sig i soffan o vila en stund, men det går inte i det här hemmet... Ida skulle bada, så det var bara att få ner fetkroppen på golvet o bada henne. Det är inte skönt att sitta där vid duschkabinen när jag har ont, men vad ska jag göra??? Sen var det sagoläsning, o välling innan jag bar upp henne i sängen.

 SUCK...


Köket väntade när jag kom ner... Det var bara att  fortsätta att plocka av bordet, plocka undan Ida´s alla leksaker, få undan kläder, tvätt, ja, var ska jag sluta? Och alla dessa JÄVLA flugor som invarderat vårt kök!!!  Jag förstår inte hur jag ska någonsin ska få bort dem? Det hjälper ju inte att jag försöker hålla rent i köket när det bara lämnas smutsig disk med matrester på varenda dag...

Jag är så trött på att ta allt ansvar här hemma själv, disk, tvätt, matlagning, städning, blöjbyten, matning, dammsugning, blomvattning... Hur gör man för att göra en rättvis uppdelning???

Min man??? Han satt o spelade tv-spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0