På nya äventyr...

... har bara väntat på att min lilla dotter ska hitta allt skoj som finns i lådorna i köket... Och idag gjorde hon det! Man har ju inte ögon i nacken, och lagade middag o plockade ur diskmaskinen gjorde jag samtidigt, ( dålig ursäkt va? ) så jag såg inte vad Ida pysslade med...

 

Hon hade jätteskoj, vi hade serpentiner över hela köksgolvet när hon var färdig med sitt lilla äventyr...
Lillgumman har blivit väldigt pussig, helst med pappa! Kolla in när de pussas genom grinden, sååå sött!!!

 *KÄRLEK*

Vi sitter o tittar på IDOL. I kväll sjöng nästan ingen bra tycker jag. Men sämst är nog Lars i allafall... Kan inte med hans röst för fem öre!!! Stackarn låter ju som nån klämt åt ballen på honom!!! Åker inte han ut i kväll så ska jag sluta att titta på IDOL... Fast jag diggar juryn, deär störtcoola!!!



Nåja, jag ska gå upp och umgås med min kära nu,

Ha en trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0