3 år tillsammans!

Tänk att igår var det 3 år sedan Thomas o jag träffades för första gången!!!



Samtidigt som det känns som att vi känt varandra hela livet, så är det ju helt makalöst vad vi hunnit med på "bara" 3 år... 3 graviditeter, förlovning, giftemål och husköp. En massa gräl, men ännu mer underbara, fantastiska saker har vi varit med om!  Vi hade en jättemysig kväll igår, vi åt gott och bara njöt av varandra!
Eftersom Ida var hemma, så gjorde vi en 3-rättersmiddag i stället för att gå ut och äta. Åh så gott det var!

Vi åt:

Toast m. skinkröra
Fläskfile´med potatisgratäng & pepparsås
Nöt & kolakaka m. vaniljvisp o hallon.
Och till det drack vi Chautå´ de pepsi!!!

MUMS!!!

 Tack för att du finns älskling!

På morgonen när vi hade skjutsat Thomas på jobbet o Fredde på skolan så svängde vi förbi o hämtade JennyS. Vi åkte ut till Birsta o handlade lite, sen åkte vi hem hit o åt lunch. Det är så sällan vi träffas, så det var så mysigt att sitta o surra med henne. Och äntligen fick hon tillbaka sin bok som jag lånade för sådär en massa år sedan, hi,hi...
Det blev en skön prommis, sen var Ida o jag ute på tomten o lekte en stund. Hon hittade Freddes gamla kratta som hon grejjade på för fullt med! Hon gillar att vara ute och det är skönt!!!

   Underbara unge!

Lena & Fia kom förbi och hälsade på en sväng på eftermiddan. Det är alltid lika trevligt att få besök av dem! När de for så åkte vi ner på stan o hämtade hem Thomas. På kvällen var jag helt slut i fogarna! Som tur var så hittade Thomas TENS-apparaten, och GUD vad skönt det var att ha den kan jag säga! Det känns värre på höger sida, vet ej varför det är så... :-( 

Idag är mamsen här. Vi har pysslat ihop några kort, och lagat kinamat efter att vi hämtat Ida på dagis. Vi får se hur det smakar, man e ju ingen hejjare på att laga kinesiskt, men jag tror säkert att det blir gott ändå! Imorgon ska vi på en efterlängtad "sinnernas konsert"  i kyrkan, Ida & jag. Ulrika ringde igår o frågade om vi inte skulle komma, och självklart kommer vi! Det var jättetrevligt förra gången. Mera sånt åt folket!!!

Nä, nu ska jag runda av här och åka o hämta min älskade man!!

See ya!!!



Kommentarer
Postat av: mickii

grattis gumman :D

är glad för din skull :D

trodde ni hade vart tillsammans längre än tre år :)

ni är verkligen söta tillsammans!

2008-10-28 @ 17:56:53
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: mickii

sv: det va så lite så :)

precis, de känns som mycke längre. jag trodde inte ni hade vart tillsammans tre år bara :)

som alex och ja, vi har bara vart tillsammans 19 månader snart men de känns som flera år :)



ja det tycker jag med :) ha haft en lugn och mysig vecka tillsammans, känns helt underbart :) Kram!

2008-10-29 @ 12:27:07
URL: http://mickii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0