Åhhh...

...vilken trevlig kväll det var igår!!! Många goa vänner och några nya ansikten! Tack alla ni som kom och förgyllde min kväll!!! Var lite förvirrad innan för jag hade inte riktigt koll på hur många som skulle komma, men när alla dykt upp så var vi 10 st, jättekul!!!
Jag fick en gullig present av Irene för att jag ordnat allt så så bra tyckte hon... Vaddå, koka lite kaffe o beställa fikabröd är inte nå större arrangemang tycker jag, thi,hi... Närå, jag blev jätteglad för presenten, Tack så mycket!

När alla gått hem skulle Thomas gå ut o köra in bilen som stod ute på gatan... Då upptäcker han att nån (snorunge?) kastat ägg på bilen! Men asså vad är det för fel på folk idag??? Hur lite har man att göra om  man kommer på att man ska gå ut o kasta ägg på bilar??? Jag bara undrar....



Idag har jag fått ställa in 2 saker bara för att jag har så ont i fogarna... Det är urtrist, men jag inte göra på nåt annat sätt än så här, hoppas mina vänner har förståelse för hur läget är just nu...

Igår VÄGRADE Ida att somna...  Klockan 22 var jag nästan gråtfärdig, och Ida kämpade och gjorde allt för att hålla sig vaken... Men när Thomas lade sig med henne så somnade hon till slut. I morse vaknade hon lika pigg som vanligt vid 7-tiden. Kanske blev det mycket för henne igår, vad vet jag...

Mamma vill låna Ida i natt, så jag ska åka dit med henne när jag hämtat henne på dagis. Jag blir så glad när hon frågar om hon får ha Ida, det är den enda chansen jag har att få ta det lugnt för mig själv en gång! Och i kväll ska Thomas repa, så jag får vara alldeles själv, sååå skönt!!! knepigt att jag har sånt behov av ensamhet ibland...

Har kopierat en tänkvärd mening från en blogg jag följer...

Tusen tankar flera drömmar, men bara en verkligehet!

Ha de gött tills vi hörs igen!!!

Bye!!!

Kommentarer
Postat av: Mickii / Bloggdesigner

sv: tack gumman :) det ska jag verkligen göra! tänker inte låta någon trycka ner mig inte :)



kan du inte kika förbi någon dag? :D

har kakorna med mig också så du vet :D

kramar! <3

2008-11-27 @ 12:53:23
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0