Skrivbord...

Jag skulle behöva ett skrivbord!!! Idag har det varit ett evigt flyttande fram o tillbaka med mina pysselsaker till och från köksbordet... Tänk vad skönt det skulle vara att ha ett skrivbord där allt kunde stå framme hela tiden! Ska kolla in blocket sen, kanske man hittar nåt där...



I dag har jag inte gjort så mycket alls. Mest umgåtts med min älskade dotter och pysslat med lite julkort. Lagat lunch o middag, och plockat ihop efter helgen. Julkorten måste bli klara snart, de ska ju skickas iväg oxå... Så fort som möjligt, så jag kan få lägga upp lite bilder här sen, he,he...

Lyssnar på Jordin Sparks nya skiva! Helt underbar musik, passar mig perfekt just nu! Skulle vilja ha en skiva med Scotts oxå... JA, jag gillar dansbandsmusik! Men jag är ingen frenetisk lyssnare som har dansband på i stereon hela dagarna, utan lyssnar bara ibland när lusten faller på...

Är så jäkla less på DAGBLADET!!! Jag skickade in en kupong att vi ville testa tidningen i 5 veckor... Efter att dessa veckor gått så ringer de gång på gång och frågar om vi inte ska fortsätta prenumerationen... Men hallå, jag har tackat nej 3 gånger nu!!! Nåt slags system borde de väl ha för att se vilka de ringt till och inte???



Imorgon ska jag klippa mig. Jag är sååå sugen på att klippa mig kort igen, men då blir jag ännu rundare i ansiktet, hm... Men de får nog kapa en rejäl bit i allafall, håret känns nött och trist nu...

Nä, nu ska jag kolla in blocket en sväng, få se om jag hittar nåt skrivbord!

Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0