Aj!!!

Hm, dagen började så bra idag... Fick främmande av Jenny & Trisse på f.m. Vi surrade en stund o sen packade vi in oss i bilen och åkte ut till Birsta. Hittade lite roligt pyssel och silkespapper till våra smällkarameller  som ska bli gjorda innan jul...
 Hämtade barnen på dagis o skola och sen var det de vanliga "göra-varje-dag"-sysslorna hemma. Efter middan tänkte jag att jag skulle börja baka lussebullar... Sagt o gjort, allt går bra tills jag upptäcker att mjölet inte räcker... Jag skyndar mig över till grannarna o för att låna mjöl, då halkar jag! Aj, aj,aj, vad jag sträckte mig! Har ont från skuldran ner till låret!!! Skitväder!!! Skithalka!!! Ja,ja, bullarna blev klara i allafall...

 * Mums*

Jag surfade in på Scrappers nya webb-butik o shoppade lite pyssel till mitt scrappande. Hoppas på att få tillbaka inspirationen, så jag tänkte om jag handlar lite nya saker kanske den kommer tillbaka... Man skulle ha mer pengar bara, gud vad mycket det finns som man skulle vilja ha!

I kväll tänker jag krypa ner i soffan o titta på Desperate Housewifes, kanske tar jag mig en lussebulle oxå... ;-)

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0