Härliga tid...

Trots att det är fruktansvärt tråkigt väder
och det aldrig verkar bli nån riktig sommar,
så njuter jag verkligen av tiden  som är nu!



Tar mina lediga dagar som de kommer,
är med barnen så mycket som går,
vi tittar på kort,
läser böcker,
vi äter lunch i nattlinnet,
leker ute om det går,
annars inne.

Känns otroligt skönt att inte känna mig så stressad
som jag ofta gjort förr,
när jag absolut inte behöver.



Har väl haft en förmåga av att stressa upp mig och fara runt som ett halvtok,
försökt hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt,
fixa där, hinna dit, inte glömma här, plocka där på vägen, bla,bla,bla...
Har helt enkelt lag min energi på helt fel saker!!

Blir lätt trött på mig själv när jag inser hur jag gått på
fast jag egentligen inte behövt göra det många gånger.

Men som sagt så njuter jag av denna härliga tid,
och har kommit överrens med mig själv
 om att påminna mig om att tagga ner
när det blir lite stressigt igen =)



KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0