Ida 4 år ♥

Ja, herre min skapare...

Tänk att vid den här tiden för fyra år sedan,
så var jag världens absolut lyckligaste människa!

Jag hade nyss blivit mamma till en underbar liten tös! 
Jag som inte skulle kunna få några barn...

Nu, idag, 4 år senare
 så kan jag ju bara konstatera
att det kan jag...



I morse var det bara jag och tjejerna hemma,
så Elin & jag gjorde i ordning lite fika
så väckte vi födelsedagsbarnet och uppvaktade henne
med några små paket.







Åsså ett kort på lillasyster som oxå gärna vill vara med på bild.



Nu ska jag stöka vidare
så jag hinner med allt innan barnen ska hämtas
och släkten dyker upp.

Ha en fin dag!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0