Världens sämsta mamma...

...så känner jag mig!!! Jag får så dåligt samvate för att jag mår illa och är trött, och inte orkar med Ida som jag borde... Och som grädde på moset, så försöker jag få henne att somna själv på kvällarna, och det är det värsta jag gjort i hela mitt liv! Hon snyftade sig till sömns i kväll. Jag tänkte att jag skulle prova den berömda 5min-metoden, men usch vad ont i hjärtat det gör när hon e ledsen! Alltså, hon e ju inte riktigt ledsen, hon fäller  "krokodil"tårar, men jag tycker att det är hemskt ändå! Först får man somna gott med mamma bredvid sig, o helt plötsligt ska man somna ensam i rummet...

Men det går ju, hon somnar ju till slut i alla fall, jag får försöka stå ut bara. Jag har ju även försök få henne att sluta äta på nätterna. Vi har ju kommit så lång att hon sover till halv 5 - 5, så det går ju framåt. Man får väl leva med sitt dåliga samvete, alla föräldrar har det nog likadant skulle jag tro...

Imorse mådde jag PYTON!!! Jag sov dåligt inatt, var uppe o kräktes ett par gånger. Jag vaknade av att jag var ledsen, hade SÅ ont i brösten, o mådde jätteilla! Thomas tog Ida så jag fick somna om en stund. Min underbara älskade Thomas! Stackarn är uppe på nätterna o musicerar, o så tar han Ida på morgonen ändå, tack älskling, vad gjorde jag utan dig???

Vi var o hjälpte turturduvorna Björn & Ulrika  att flytta idag. De har fått en stor härlig 4:a mitt i stan, de kommer att få det så mysigt där! Vi käkade lunch med dem, sen skjutsade Thomas hem oss, för Ida var ine riktigt piggelin... När vi kom hem tog jag tempen på henne : 38.6c* Är det tandsingar på G tro???
Jag klädde av henne alla kläder och så satte vi oss i ute i gräset i skuggan en stund, o se så mysigt vi hade det...





Sen gick vi in och somnade tillsammans i vår säng en lååång stund, det var så skönt! Sen klev vi upp o lagade lite middag till papsen,  vi käkade tillsammans innan vi skjutsade ner honom på GF o speleriet igen.
Imorgon har jag åter fått ställa in en dejt, f´låt Maria!!! Men jag känner att jag måste få vara hemma o bara vara... Ska försöka tvätta upp kläderna som ska med till Göteborg, o göra nån slags packlista, det blir ju lite pyssel att få till packningen i bilen!

Kram på er alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0