Oplanerade dagar...

...kan ibland bli de bästa :)

Hade absolut inga planer idag, och den blev sååå mysig!
Vid lunchtid ringde det på dörren och det var min finaste Jeanette & hennes dotter Alva som svängde förbi.

De var på väg till NorraBerget och undrade om vi skulle hänga med.
Jag trodde att det var thaifestivalen de skulle på, så jag tackade ja direkt :)

Men det var cirkus Elvira vi skulle på!
Och det var så roligt!!
Jeanette & jag skrattade minst lika mycket som barnen.

Efter cirkusen gick vi en sväng på thaifestivalen, åt en god thailunch, köpte thaidockor & sockervadd till barnen, hjortonsylt till älsklis, och vi bara njöt av atmosfären, dofterna & semestern.

Efter det åkte vi hem till oss och drack en kopp kaffe när Ida kläckte den brillianta idén att vi skulle åka och ta ett kvällsdopp, så vi packade badväskan och åkte till lilla bandsjön.

Vi hann precis dit, få på barnen baddräkterna och knäppa några kort så började det att regna...

Men det gjorde inte så mycket, jag var så glad & nöjd efter en helmysig dag!

Och nu sitter jag här i soffan och bara känner mig nöjd & tacksam för att livet kan kännas så här bra <3

Kram!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0