En härlig dag!

Vilken härlig dag jag haft!

Åkte till Birsta och storhandlade när
jag lämnat tjejerna på dagis i morse.
Det är väl faktiskt mindre härligt att släpa runt en kundvagn för att sen stå i kö lääänge, men förutom det då så har resten av dagen har varit toppen!

När jag kom hem fick jag besök av Kjell. Tänk vilka fina släktingar jag har :)
Tiden gick så fort när vi pratade & fikade och vips så var det dax att åka ner och simma.

Det är skönt att jag har sällskap utav Betty, det är ändå lättare att komma iväg när man är två och jag är sååå glad att jag äntligen orkar simma mina 1000 meter igen :)

Blir lika förvånad varje gång jag väger mig... Känns lixom lite overkligt att jag gått ner över 9kg... Men glad för det är jag och hoppas att jag lyckas tappa nåt kg till innan sommaren är här.

Nä, nu får ni ha en trevlig kväll ni som fortfarande orkar följa min tråkiga blogg :)

Avslutar med två härliga bilder på döttrarna, känns dom de knäpptes igår ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0