Veckorna rullar på...

...hinner inte med allt jag skulle vilja göra...

Men lite hinner jag i allafall =)

I lördags firade vi mammas farbror Affe som fyllde 75 år!




Jag fixade en trerättersmiddag,
som blev uppskattad =)


Krustader m. Ishavsröra & räkor.


Lörans fiskgryta m. Aioli.


Pannacotta m. hallon & blåbär.

Vi har varit/är förkylda i omgångar här hemma.
Tycker att det är dags att få känna sig lite pigg o fräsch sen,
och jag kom igång så bra med simningen,
så det vill jag verkligen fortsätta med!

Thomas har nu äntligen börjat sin Modifastkur inför operationen.
Det är tuffa veckor som han framför sig,
men han är målveten
och jag har lovat att vara så hjälpsam och hänsynsfull som jag bara kan.
Så kanske jag tappar några kilon på vägen jag oxå?

Eftersom hans 40årsdag krockar med operationsdatumet,
så har vi pratat om att skjuta upp kalasandet
tills lite längre fram i vår.



Tokig som jag är så jag på jakt efter en kattunge oxå =)
Det är glest med annonser just nu,
men de börjar väl dyka upp snart.

Nu har jag slagit på kaffepannan,
och väntar på att mor & far ska dyka upp med Ida
som sovit hos dem i natt.

Ha det gott!

KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0