Tröstshopping & mysälskling!

Känner mig trött, irriterad, blä, blä och blä...
Ja, jag blir sån när jag får mensvärk DeLux,
skulle kunna göra vad som helst för att slippa detta elände!!
 
Och då känns det ju liiite bättre om jag får tröstshoppa litegranna =)
Eftersom sedelpressen inte funkar så är jag tacksam för att den otroligt mysiga butiken "Hem fina hem"
har så humana priser så att alla kan unna sig nåt fint där!
 
Det här är dagens inköp:
 
Tänker försöka spara 10kronor i denna.
 
En söt ljuslykta får man aldrig för många av...
 
Dagens "bra-att-ha"
 
Åsså en liten bild på vår älskade Zizzi!
Att hon skulle bli en uppskattad familjemedlem tvivlade jag aldrig på,
men att hon skulle få sååån stor plats i mitt hjärta trodde jag inte.
Älskar verkligen denna lilla, (stora) härliga, lata, gosiga, pratglada kisse!!
 
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0