Magsjuka...

Fy bubblan vad dålig jag är i kistan...
 
Jag börjar i och för sig bli bättre, har fått i mig både blåbärssoppa & coca cola idag.
Natten var hemsk, sov ingenting nästan sen vaknade Elin kl 05...
Thomas fick både skjutsa barnen till dagis och hämta dem,
jag vågar inte gå utanför dörren.
 
Jag skulle åka och hämta ett bord & 4 stolar idag till vårt nya pysselrum,
men det fich Thomas göra efter jobbet.
 
TACK älskling
 
Tänkte oxå städa ur pannrummet som ska bli vårt pysselrum, men det blev inte heller...
MEN, jag har dock lyckats vika 3 kaggar tvätt och tvättat 2 maskiner,
och ringt några bra samtal.
 
(Klappar mig själv på axeln)
 
Jag är ledig i några dagar till så jag hoppas orka få någonting mera gjort de kommande dagarna =)
 
Elin har somnat i soffan och Ida leker glatt med sin mask som hon pysslade ihop igår.
 
 
Älskling han fortsätter med tapetseringen i Ida´s rum, DUKTIGA HAN  ♥
 
 
Själv ligger jag bara i soffan och känner mig som en urvriden trasa....
 
Fick ett samtal av en mina härliga arbetskollegor idag,
hon ville bara ringa och höra hur läget var med mig,
och det värmde gott i hjärtat ♥
 
Några små ord kan betyda så mycket!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0