En gång var jag i kyrkan 2 gånger!

Idag har varit en fantastisk dag!
Vi har varit på 2 dop i samma kyrka.
Har aldrig hänt mig förut,
och kommer förmodligen aldrig att hända igen.

Det första dopet var Elwins,
Björn & Ulrikas söte lille gosse.
Jag lyckades inte knäppa så många bra kort,
 men några blev det i allafall.





Efter dopet åkte vi och åt en snabblunch
med två hungriga barn.
Var välbehövligt kan jag säga!

Sen åkte vi tillbaka till kyrkan för att delta på söte Wilgots dop,
min fina kusin Kristoffer och hans söta flickvän Jennis lille son.









Ikväll är jag spelänka.
Elin somnade tidigt och Ida tittar på Tummelisa.
Så då passar det perfekt att redigera bilder,
blogga och fixa med småsaker
 som blivit uppskjutna av nån fånig anledning.

Så nu ska jag uppdatera pysselbloggen,
sen tror jag nästan att jag ska krypa ner
och sova,
Elin lär väl vakna tidigt i morgonbitti...

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0