Fredag den 13:e

Ja, vad ska man tro om det...
Håller på att tvättar & pysslar,
och ska jobba natten sen,
så jag hoppas att det inte är så mycket
 som går snett för mig idag.

Blir deppig när jag tittar ut genom fönstret,
det är grått, grått, grått...



Men blir lite glad när jag ser mina vackra orkide´r som blommar för fullt!

Förra helgen var vi ju i Gävle och hälsade på farfar & farmor Ewa!
Alltid lika trevligt att åka till dem,
med många härliga skratt, god mat och mys!
På lördagen smet jag iväg på scrapmässan en sväng
och handlade lite bra-att-ha- grejer.

På söndagen åkte vi på utflykt till Hemlingbyn,
där vi fick åka vagn efter hästen Berta.
Ida fick sitta på henne oxå,
och gissa om hon var STOLT!!!







Ha en trevlig helg,
själv ska jag jobba massor!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0