27 juli

Vill börja med att be om ursäkt för mitt förra otrevliga inlägg,
men jag tror aldrig jag vart så samslöst besviken på någon
 som jag är just nu...

Ja,ja, livet måste gå vidare och det vet jag att det gör,
men det känns tufft,
det här är inte vad jag vill egentligen...

För att tänka på nåt trevligare,
så tänkte jag skriva om gården lite kort.

Goaste Maria hörde om jag ville hänka på NorraBerget med barnen,
så det gjorde vi!

Där hade vi en toppendag
med picnic, god lunch,
och cirkus!!!



På eftermiddan tog Maria med sig Ida hem,
så Elin och jag åkte hem och fixade lite
 innan vi åkte ut till dem och jag fick mina naglar fixade innan vi åkte hem.

Tack bästa Maria för en toppendag!
Och tack Lollo som fixade mina naglar!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0