Mina fina släktingar!

Äntligen!!!

Efter så många år,
funderingar och nyfikenhet,
så åkte jag äntligen ner till Bergsjö
och träffade några av mina fina släktingar på pappas sida!

Det var en sån enorm känsla att få se dem i verkligen livet,
många har jag ju "sett" på Facebook
men att träffa dem på riktigt var sååå kul!!!

Nu bestämde vi att vi ska ses till sommaren igen,
och det känns riktigt trevligt!!!


Lea.


Mariana & Kjell.


Ronja.


Maj.


Lea & Sara.


Tomas & Linnea.


Victoria & Vickan.

Tror jag fått med alla nu.
Jo, mamsen var ju med oxå, men henne knäppte jag inge kort på,
f´låt mamma!

Igår var ut o käkade med Chatrine på Mezoyo.
Trots god mat och gott vin
(åt grillad tonfisk till förrätt och hjortribbs till varmrätt)
så kommer jag nog inte att gå dit o äta igen.
Ibland kan det bli lite för mycket av det goda,
och det kändes så där tyvärr...

Vi avslutade kvällen med en öl på Bishop Arms,
det stället gillar jag!

Nu ska jag åka med den där fö-------de återvinningen,
hämta Ida och åka till tandläkaren med henne,
hämta Elin på dagis,
sen hem och måla en byrå!

Ha en skön kväll alla, 
kom ihåg att jag håller ett vakande öga på er!




KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0