Talessätt...

...som jag tycker stämmer ganska bra!
Hittade denna läckra tröja på väggen i
XXL:s ställningsmontage´s verkstad...



Häromdan fick barnen en spark av morfar!
TACK goaste mossan!
De var överlyckliga bägge två och skulle vara med att mecka ihop den,
men sen skulle de då INTE provåka,
för "de hade faktiskt klätt ut sig"
till Tingeling och snövit!



Det är mycket sånt nu,
klänningar, pippikläder, och rollspel.
Igår var Ida min mamma, Elin var min pappa,
och jag var deras lilla barn som hette Ida.
De skulle läsa en saga för mig i soffan,
men det blev lite problem när jag ville sitta i "mammas" knä.
-Du, måste ju förstå att jag är för liten, unge...
Ja,ja, det gick ju bra ändå.

=)

Igår var vi däremot på en sparktur efter dagis,
och de var jätteduktiga att "sparka" båda två!

Igårkväll var jag på Allstar och käkade middag med goaste Lotta!
Mysigt att komma ut ibland,
men jag blev liiiite besviken på maten.
Beställer jag köttet medium/velldone,
så vill jag inte ha biffen blodig...
=(
Nåja, bättre tur nästa gång!

Efter middan gick vi på bio och såg "Änglagård 3"
Jag sänkte väl medelåldern med 20 år,
men vad gör väl det,
filmen var skitrolig,
och jag var helnöjd med filmvalet!

Ha en skön torsdag!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0