Kul med kameran...

Har plojat lite med kameran igen,
 det är ju sååå kul...







Min lilla mamma har halkat och brutit handleden...

=(

Vinter är underbart härlig i all ärlighet,
men såna grejer kan alla ju slippa i allafall tycker jag!
Ska laga en ost & skinkpaj o åka till henne med i morgon,
kan ju hända att det är nåt hon behöver hjälp med...

Idag var jag o simmade med Mia.
Det var verkligen skönt,
efteråt så åkte vi upp till SidsjöGårdshus och käkade lunch.
Mums vad god mat och fräsch salladsbuffe´de har där!

Innan jag hämtade vildarna på dagis
så var jag o köpte lite blommor
och åkte och uppvaktade min älskade mormor
som fyller år idag!

Imorgon ska jag till tandläkaren med Elin.
Vi har övat på att gapa stort,
hon är jätteduktig!
Och i kväll när vi pratade om det
så var Ida väldigt noga med att tala om för Elin
att tandläkaren kommer att vilja att hon ska sluta med tutte...
-Aaaaaaaaaaaaaa, svarade Elin...

=)

Avslutar med en härlig bild på Ida från i fjol
när vi målade ägg till påsk!
Hon undrar varje dag
när hon ska få klä ut sig och måla ägg igen...
Tuuur att det snart är påsk!




Ha det bäst så länge!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0