Påsk-keeringar

Idag skulle töserna äta påsklunch på dagis
och givetvis ville de vara utklädda till påskkärringar!
Med mammas rouge på kinderna
och kajalmålade "fräknar"
klev de lyckliga in i bilen i morse.



Elin var mäkta stolt när hon klev in på sin avd.
oc berättade att hon var en påsk-keeering....



I påsk blir det lugnt och skönt,
på påskafton är vi hembjudna till mamma & pappa
och på påskdan är vi bjudna till Barbro & Åke.

Har köpt lite karra och ett varsit klädesplagg till barnens påskägg,
mannen får en såndär färdig travbång
eller vad det nu heter =)

Påskkorten som skulle ligga i postlådan idag
ligger fint kvar i bokhyllan upptäckte jag nyss,
BRA planerat Annelie...

 *moooorrrr*

Ja,ja, jag blir aldrig klok på mig själv...



Hursomhaver så

Önskar jag alla en riktigt

GLAD PÅSK!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0