Fotopromenad!

Ja, en sån blev det idag!

Efter jag slutat jobbet,
Lämnat barn på dagis,
varit o handlat,
lämnat bilen på verkstan,
och fått i mig lite "frukost",
så klädde jag mig i bekväma kläder,
packade ner kameran i ryggan,
så gick jag...













Jag avslutade promenaden hos min mor,
där jag blev bjuden på lunch & kaffe.
Vilken rackans tur jag har!!!

=)

Är det nån som har nåt bra tips på
var man kan hitta ett bra redigeringsprogram
som inte kostar skjortan???

Kör med PICASA nu,
men är inte så nöjd med det...

Nu får jag kaffefrämmande,
alltid lika trevligt!!!

Ha en underbar dag alla,
själv ska jag hämta hem töserna strax,
och laga fiskmiddag,
Ida har önskat sig det allt för länge nu!

KRAM!!!



Kommentarer
Postat av: Helena

Fina foton och det låter som om du haft en väldigt bra, trevlig och effektiv dag. Allt i ett liksom!

/Hella

2010-09-13 @ 19:47:37
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Chatrine

Vad duktig du är på att fota :)du kanske ska lära mig lite.

2010-09-13 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0