Tack Lotta & L-G!

Bästigaste Lotta & L-G,
TACK för en supertrevlig kryssning i helgen!!!
Tack för god mat, roligt umgänge,
ock många härliga skratt!!!



Skäms lite för att jag/vi inte orkade vara så sociala
dag 2 men ni vet ju hur det är,
Man är liksom inte van... ;-)

Och tack farmor & farfar Åke för att ni var barnvakt!
<3

Annars så rullar det på som vanligt här hemma,
Ida har fått svinkoppor,
hon är mest arg för att hon inte får vara på dagis o leka med alla sina vänner =)
Elin är grinig, snorig och febrig,
trodde jag skulle gråta innan hon kom till ro och somnade i kväll strax före kl.21...



Men såhär är ju småbarnsåren,
så jag ska inte klaga alls,
innan jag vet ordet av så är de stora och vill inte vara med mamsen nå mer...

Nu längtar jag och räknar ner dagarna tills jag ska få åka till Ö-vik på pysselträffen!
Tänkte sätta mig i kväll och göra ett julkort,
men som sagt så ville ju aldrig barnen somna,
så jag får försöka nån annan dag... =)

Vilket tråkigt inlägg det här blev,
att jag ens försökte....
F´låt.

KRAM!!!







Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart man får klaga,hur skulle man annars klara sig:0)



Kram

2010-10-05 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0