Sidsjön...

Mitt liv fortsätter att vara en berg & dalbana...

 =/

Orkar inte skriva om det alls,
känns så "waist of time"...

Så jag visar bara några bilder från prommisen idag i stället.
Me like Sepia!!!

=)











Kommer inte att blogga nå mer före helgen,
så jag önskar alla en riktigt trevlig helg!

Det tänker jag själv ha,
ska pyssla rumpan av mig i Ö-vik i helgen,
GUUU vd jag längtar efter att få komma bort o ha lite roligt!!!

Nån gång i framtiden,
 när jag orkar,
så ska jag skriva om alla känslor som ställer till så mycket för mig,
men just nu får det vara...

R.I.P min alltid älskade syster Anna-Karin!!!!

KRAM!!!



Kommentarer
Postat av: Ewa

Tänker på dig! Ewa

2010-10-14 @ 07:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0