Pysselhelg!

Har haft en alldeles underbar helg i Ö-vik,
med ett otroligt glatt, inspirerande & härligt gäng!

Tänk att tiden alltid måste gå så fort när man har trevligt...

Har haft en jättemysig dag i dag oxå,
fick besök av en vän som jag inte träffat på flera år,
och hon hade sin lilla son med sig,
sååå söt!!!
Var så mysigt att surra gamla minnen
och höra vad hon gjort de senaste åren.
Vi bestämde att det minsann inte ska få ta lika många år innan vi ses nästa gång...

=)

I kväll ska jag åka och prova att dansa afrikans dans,
ska bli mycket spännande!
Så nu måste jag ner o rota fram träningskläderna
och utfodra familjen innan jag åker.

Ha en skön kväll!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Håller med, var en kanonhelg :)! Tack för trevligt sällskap oxå! Men var är alla fina kort du gjorde? -vill se igen :) !

Ha det gott! Kram!

2010-10-21 @ 14:01:38
URL: http://evasscrabblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack<3 mm man klarar ju av det men det känns ju så tröstlöst ibland



kram kram

2010-10-22 @ 09:34:45
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0