Fiskbuffe´!

Idag är jag bjuden till mor & far ( och Ida som redan är där)på fiskbuffe´!
Underbart att få sätta sig vid ett dukat bord,
slippa laga mat, diska, och greja!

Elin & jag ska ta en prommis dit sen,
när hon vaknat.
Så här glad blev hon när jag öppnade grinden,
och hon fick krypa upp för trappen själv!



I går kväll var jag och pysslade hos Hella!
Det var så trevligt,
det är så mysigt att sätta sig med andra pysseltjejer
och få få inspiration till sina alster!

nä, nu måste jag göra mig klar och gå!

Ha en underbar dag!!!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha näe programmet har inte börjat ännu,blev bara så irriterad när jag såg reklamen så jag var tvungen att skriva om det lite=) kram

2010-03-09 @ 22:41:01
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0