Bröllop!

Så har jag haft/har fortfarande bröllop alldeles för mig själv!
Inget jag planerat idag blev som det skulle,
men det har faktiskt varit mysigt ändå!




Tokig som jag är så blev jag/vi med kattunge idag...



*Lilla smulan kollar in blommorna*

Och det resulterade tyvärr att våra bröllopsgäster inte kunde komma,
de är jätteallergiska mot katter... =(

Thomas är vekligen inte glad över vår nya familjemedlem,
men man kan ju inte vara glad jämt, eller hur? ;-)

*så har jag snutit mig igen, efter Daniels underbara tal sin sin älskade hustru Victoria*

Vår planerade 3-rätters-middag åts i helt fel ordning...
Bröllopstårtan intogs under självaste vigselakten,
middagen åt jag alldeles ensam,
töserna åt tidigare,
Fredde skulle äta hos farmor,
och Thomas äter ju inte lax...

Och så i kväll åt jag & Smulan förrätten; Skagentoast!
Mums va gott det var!!!

Annars då... Jo, Har åkt dit på mini-snusisar igen...
Gott & behövligt just nu =)

Är sååå sugen på att göra en tattuering på vristen!
Bara en liten gerbera, eller kanske barnens namn, vet inte riktigt än.
Får fundera lite till...

*Så matar de varandra med tårta, och mina tårar rinner igen... *

Så här såg vår bröllopstårta ut =)



Mamsen, papsen & moster for på semester till turkiet idag!

*Avis*

Har faktiskt bestämt mig för att åka dit i höst!
Älskar verkligen Turkiet,
det är ett underbart land,
med underbara mäniskor!!!

Nä, nu ska jag njuta av dagens händelser innan John Blund knackar på min axel!

KRAM!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0